14 Lis 19, 02:52 am » Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?


LeatherworkER




Autor Wątek: Paski do zegarków - spody  (Przeczytany 224 razy)

snirf

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Attack: 100
    Defense: 100
    Attack Member
  • Karma: +0/-0
Paski do zegarków - spody
« dnia: Czerwiec 26, 2019, 09:24:10 09:24 »
Czołem Skóroroby,
Z czego polecacie robić wewnętrzne strony pasków do zegarków i dlaczego?

Pozdrawiam,
Snirf

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka


Góral

  • Terminator
  • **
  • Wiadomości: 29
  • Attack: 100
    Defense: 100
    Attack Member
  • Karma: +0/-0
Odp: Paski do zegarków - spody
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 21, 2019, 10:40:32 10:40 »
Witam.
Też miałem ten problem. Chciałem zastosować miękką skórę, żeby było wygodnie. Próbowałem ze skórą z sarny ale to nie był dobry kierunek - zbyt miękka i ciężko się później obrabia. Dla mnie wystarczy skóra bydlęca licowa, oczywiście licem skierowana do skóry. Grubość wedle uznania, zależy jaką grubość chcesz uzyskać finalnie. Warto podpatrywać metody klejenia na YT, zwłaszcza gdy się chce uniknąć marszczenia wewnętrznej strony paska podczas noszenia na nadgarstku. Przejrzyj moje zdjęcia, nie są to prace idealne ale zobaczysz jak wychodzi klejenie i szycie. Na pewno nie farbuj wewnętrznej strony paska, tylko co najwyżej zastosuj jakiś tłuszcz lub finisz.
Powodzenia
Góral

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
« Ostatnia zmiana: Sierpień 08, 2019, 22:45:19 22:45 wysłana przez Góral »